Oboseala – Alimente care te epuizează, ce să elimini

Dacă deja după micul dejun simți că oboseala își face încet-încet apariția, dacă te simți mai moleșită sau nu ai deloc energie, trebuie să știi că unele alimente pe care le consumi ar putea fi responsabile de acest lucru.

Iată care sunt alimentele care te obosesc și care nu ar mai trebui consumate atât de des, mai ales la micul dejun.

Bananele. Magneziul este un relaxant muscular. Alimentele bogate în magneiu precum bananele, semințele de dovleac sau unele tipuri de pește sunt cele care creează condițiile ideale pentru o mică siestă.

Pâinea albă. Orezul și pâinea albă au un indice glicemic destul de ridicat. Asta înseamnă că au un nivel foarte scăzut de fibre. Deci sunt digerate foarte repede. Adică total opusul a lucrului de care avem nevoie pentru a ne simți în formă și sătui. Orezul și pâinea integrală în schimb sunt excelenți carburanți.

Carnea roșie. Pe lângă fatpul că este foarte nesănătoasă, aceasta conține grăsimi și grăsimea favorizează somnolența. Deci mai bune ai consuma pește în loc de friptură deoarece corpul își va fololsi întreaga energie pentru a digera atâtea grăsimi.

Cireșele. Cireșeșe conțin melatonină, un hormon care se mai numește și hormonul somnlui. Deci cel mai bine ar fi să ronțăi cireșele seara, înainte de culcare.

Zahărul. Dacă vei consuma profiterol la miucl dejun, îți vei asigura garantat o siestă. Un fel de mâncare mult prea dulce duce la secreția în exces de insulină care provoacă indirect eliberarea de serotonină. Aceasta la nivel cerebral, va favoriza somnul. Mai bine ai consuma un espresso pe post de desert.

Cafeaua. Băuturile pe bază de cofeină te vor energiza o oră, o oră jumătate maximum. Nu mai mult. La micul dejun ce mai bine ar fi să consumi cereale integrale, un produs lactat și fructe.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *