Ce nuci ar trebui să privilegiezi pentru a fi cel mai sănătos?

Nucile sunt cele mai bogate in nutrienti esenatiali deci sunt o gustare sanatoasa si ideala. Atunci cand sunt consumate in cadrul unui regim echilibrat, pot contribui la atenuarea riscurilor legate de numeroase maladii cronice. Si chiar daca sunt foarte bogate in grasimi, este vorba despre grasimi sanatoase.

Iata deci care sunt cele mai bogate nuci in nutrienti si deci cele mai sanatoase.

Nucile de Brazilia. Bogate in seleniu, beneficiile lor pentru sanatate sunt numeroase- reducerea nivelului de colesterol, a stresului oxidativ si a inflamatiilor. Sunt singurele nuci care contin acizi grasi omega 3 si sunt cele mai bune pentru a ameliora sanatatea osoasa.

Migdalele. In mod ciudat, migdaelele fac parte din aceeasi familie ca si piersicile. Migdalele sunt foarte bogate in nutrienti si au o multime de beneficii pentru sanatate- pot reduce nivelul de colesterol, pot facilita pierderea in greutate si pot diminua nivelul de zahar din sange mai ales persoanelor care sufera de diabet. Pot reduce de asemenea grasimea abdominala si sa reduca greutatea corporala.

Nucile Pecan. Nuca Pecan contine numerosi nutrienti foarte benefici pentru sanatate. Pot sa reduca nivelul de colesterol rau si sa mareasca raportul de antioxidanti din sange.

Arahidele. Arahidele nu sunt chiar nuci propriu-zise, ci sunt legume. Sunt foarte bogate in nutrienti si beneficiile sale pentru sanatate sunt urmatoarele- pot sa reduca factorii de risc ale anumitor boli ale inimii sau diabetului.

Nucile de Macadamia. Supranumite si « reginele nucilor », nucile de Macadamia sunt excelente. Foarte bogate in acizi grasi mono-nesaturati, nucile de Macadamia pot sa reduca factorii de risc ale bolilor de inima si pot diminua nivelul de colesterol.

Castanele. Castanele sunt foarte bogate in potasiu si pot regla presiunea arteriala, stimuland aportul de antioxidanti din sange si ameliorand problemele respiratorii.

Fisticul. Sursa de fibre, fisticul poate stimula marirea colesterolului bun, poate ameliora tensiunea arteriala si statutul oxidant. Acesta din urma echivaleaza cu nivelul de substante chimice oxidate in sange si care contribuie la maladiile cardiace. Fisticul este excelent pentru persoanele care sufera de de diabet sau prediabet, dar si pentru cele care vor sa piarda in greutate.

Nuca de cocos. Foarte bogata in fibre, nuca de cocos este de asemenea, foarte bogata in vitamine si minerale, putand intari sistemul imunitar, reducand problemele urinare si renale si marind secretia de insulina.

Mugurii de pin. Sunt extrem de bogati in vitamine si minerale esentiale si pot mentine sanatatea mentala in cea mai buna stare. Poti intari sistemul imunitar si oasele, pe langa multe alte beneficii.

Nucile de caju. Nutrientii prezenti in numar foarte mare in nucile de caju ajuta la ameliorarea tensiunii arteriale, mai ales la pacientii care sufera de sindrom metabolic si stimuland aportul de antioxidanti in sange. Nucile de caju reprezinta cea mai sanatoasa si mai delicioasa gustare.

Post Comment