Alimentele miraculoase care te ajută să dormi bine

Seara când te întorci acasă obosit şi stresat, nu reuşeşti să adormi repede? Foarte multe persoane ajung să aibă probleme cu insomnia şi cu adormirea din cauza muncii stresante, a stresului prelungit sau a unei stări de oboseală permanente.

Dar există unele trucuri simple şi naturale care te ajută să scapi de aceste probleme care pot duce la probleme de sănătate şi depresie. Cea mai uşoară metodă? Să apelezi la alimentaţie.

Peştele. Alimentele care provin din mare sunt foarte bogate în triptofan, un sedativ natural care se poate găsi în cantităţi foarte importante în creveţi, ton sau alte varietăţi de peşte.

Melissa officinalis. Această plantă cu parfum de lămâie din familia mentei a fost o vedetă incontestabilă atunci când vine vorba despre somn multă vreme. Este foarte eficientă amestecată cu valeriană şi se poate consuma sub formă de infuzii sau suplimente alimentare.

Muşeţelul. Un alt mare clasic atunci când vine vorba despre lupta cu insomniile. Dar nu numai. Se poate folosi şi în caz de anxietate şi pentru a te calma. Un remediu foarte eficient la îndemâna tuturor.

Bananele. Aceste fructe, consumate în orice moment al zilei vin cu un nivel important de potasiu şi de magneziu, două minerale foarte importante atunci când vine vorba despre relaxarea musculară şi somn.

Spanacul. La fel ca şi bananele, spanacul este foarte bogat în potasiu şi magneziu. Dar nu numai. Alimentul preferat al lui Popeye este foarte bogat în calciu, care va ajuta corpul să adoarmă mai uşor producând melatonină. Te poţi bucura de aceleaşi avantaje consumând alte legume cu frunzele verzi precum varza.

Migdalele. Migdalele conţin şi ele melatonină şi calciu. Le poţi ronţăi deci după cină sau poţi consuma o felie de pâine cu unt de migdale pentru a adormi mai uşor.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?