5 alimente naturale care acționează contra stresului

Alimentatia noastra din viata de zi cu zi poate sa joace un rol major asupra dispozitiei noastre. Deci daca incercam sa ne supraveghem mai bine farfuria, vom reusi sa gestionam mai usor si mai eficient stresul.

Iata deci care sunt alimentele care permit reducerea tulburarilor anxioase.

Te simti stresat sau angoasat si nu stii ce sa faci sa scapi de angoase sau de stresul zilnic? Introdu aceste alimente in meniul tau pentru te simti mai bine si mai senin zi de zi.

Ciocolata neagra. Foarte populara datorita efectelor sale asupra dispozitiei, ciocolata neagra este un aliment anti-stres prin excelenta. Datorita unui nivel bogat de magneziu permite pastrarea echilibrului nervos si muscular. Dar ingredientul sau principal, cacao, poate actiona si asupra hormonilor, regland buna noastra dispozitie. Cu o siguranta conditie, insa- sa alegem o cicoolata bio, de preferinta, cat mai bogata in cacao.

Migdalele. Din familia oleaginoaselor, migdalele au numeroase beneficii asupra starii noastre de bine. Actioneaza efectiv asupra sanatatii noastre, datorita unui nivel ridicat de zinc si de fier. Aceste oligoelemente sunt foarte benefice pentru a lupta contra oboselii cerebrale si pierderii de energie.

Mierea. Mierea este si ea un aliat de pret contra stresului. Este la fel de bogata in oligoelemente si actioneaza asupra starii noastre de dispozitie. Potasiul si calciul ajuta la diminuarea problemelor anxioase. Dar asta nu este totul. Consumul de miere este in acelasi timp, foarte benefic contra oboselii.

Dar aici poate fi vorba despre toate produsele din stup. Sunt foarte bogate in vitaminele B si C si minerale care sunt excelente pentru a combate stresul si oboseala.

Pestii grasi. Pestii grasi precum somonul, tonul sau sardinele, sunt si ei plini de beneficii pentru sanatatea noastra mentala si echilibrul nostru emotional. Acestia contin acizi grasi omega 3 care sunt extrem de eficienti contra stresului. Permit protejarea sistemului nervos si diminuarea nivelului de cortizol, un hormon secretat in perioadele de stres.

Ceaiul verde. Ceaiul verde are si el o multime de beneficii contra starii noastre de dispozitie. Contine teanina un aminoacid foarte cunoscut pentru virtutile sale calmante. Deci daca vei bea 5 cesti de ceai verde zilnic, vei reusi sa reduci starile anxioase si stresul.

De asemenea, poti incepe ziua consumand cinci nuci. Reprezinta o modalitate excelenta de a alunga stresul prin intermediul alimentatiei. Sunt foarte bogate in vitaminele B, esentiale pentru buna functionare a sistemului nervos. Mai poti bea in timpul zilei un ceai de musetel care va ajuta si el organismul sa combata stresul.

Glucidele complexe sunt si ele foarte importante pentru a elimina stresul. Merele stau in capul listei mai ales atunci cand sunt preparate cu coaja cu tot. Trebuie sa mentionam si toate tipurile de varza, telina, sfecla sau morcovii. Legumele uscate au si ele un rol foarte important.

Post Comment